News

nutizie

In novu, Hien hà guadagnatu l'onore

Da u 25 à u 27 ottobre, a prima "Conferenza di a pompa di calore in Cina" cù u tema "Focusing on Heat Pump Innovation and Achieving Dual-Carbon Development" hè stata tenuta in Hangzhou, a pruvincia di Zhejiang.A China Heat Pump Conference hè posizionata cum'è un avvenimentu influente di l'industria in u campu internaziunale di a tecnulugia di pompa di calore.A cunferenza hè stata ospitata da l'Associazione di Refrigerazione Chine è l'Istitutu Internaziunale di Refrigerazione (IIR).I sperti in l'industria di a pompa di calore, l'imprese rapprisentanti di l'industria di a pompa di calore cum'è Hien, è i diseggiani ligati à l'industria di a pompa di calore sò stati invitati à participà à a cunferenza.Anu spartutu è discututu u statu attuale è e prospettive future di l'industria di a pompa di calore.

8
11

À a cunferenza, Hien, cum'è a marca di punta in l'industria di a pompa di calore, hà vintu u titulu di "Intraprisa di Cuntribuzione Eccellente di a Pompa di Calore di Cina 2022" è "Eccellente Marca di a Pompa di Calore di Cina a Neutralizazione di Carboniu 2022" cù a so forza cumpleta, una volta di più. dimustrendu u putere di Hien cum'è una marca di riferimentu in l'industria di a pompa di calore. À u listessu tempu, i dui rivenditori chì anu cooperatu cù Hien sò stati ancu premiati cum'è "Fornitore di serviziu di ingegneria di alta qualità di l'industria di pompa di calore in 2022".

9
10

Qiu, u direttore di Hien R & D Center, hà spartutu u Pensu è Outlook nantu à u Modu di Riscaldamentu in u Nordu nantu à u foru di u situ, è hà signalatu chì l'unità per u riscaldamentu in a Cina di u Nordu deve esse sceltu raghjone secondu a struttura di edifiziu è e differenze regiunale. da a perspettiva di u fondu lucale, l'evoluzione di l'equipaggiu di riscaldamentu, i modi di riscaldamentu di e diverse tippi di edifici, è a discussione di l'equipaggiu di riscaldamentu in i zoni à bassa temperatura.


Tempu di Postu: Dec-13-2022