Nutizie

nutizie

A Cunferenza Annuale di Riconoscimentu di u Personale di Shengneng 2022 hè stata tenuta cù successu

U 6 di ferraghju di u 2023, a Cunferenza Annuale di Riconoscimentu di u Personale di Shengneng (AMA è HIEN) 2022 hè stata tenuta cù successu in a sala di cunferenze multifunzionale à u 7u pianu di l'Edificiu A di a Cumpagnia. U presidente Huang Daode, u vicepresidente esecutivu Wang, i capi di dipartimentu è l'impiegati anu assistitu à a riunione.

AMA

A cunferenza hà onoratu impiegati eccezziunali, Pacesetters di Qualità, supervisori eccezziunali, ingegneri eccezziunali, manager eccezziunali è squadre eccezziunali per u 2022. Certificati è premi sò stati presentati à l'eventu. Trà questi impiegati premiati, alcuni di elli sò l'eccellenza chì piglianu a fabbrica cum'è a so casa; Ci sò pacesetters di qualità chì sò meticulosi è a qualità prima di tuttu; Ci sò supervisori eccellenti chì anu u curaghju di sfidà, è osanu piglià responsabilità; Ci sò ingegneri eccellenti chì sò cù i pedi per terra è travaglianu duramente; Ci sò manager eccellenti chì anu un altu sensu di missione, sfidanu constantemente obiettivi elevati, è guidanu e squadre per ottene risultati stupenti unu dopu l'altru.

AMA1

In u so discorsu à a riunione, Huang, u presidente, hà dettu chì u sviluppu di a cumpagnia ùn pò esse separatu da i sforzi di ogni impiegatu, in particulare di l'eccellenti impiegati in diverse pusizioni. L'onore hè duramente guadagnatu! Huang hà ancu espressu a so speranza chì tutti l'impiegati seguiteranu l'esempiu di l'impiegati eccezziunali è faranu eccellenti successi in e so rispettive pusizioni è ghjucaranu i so roli impurtanti. È spera chì l'impiegati eccezziunali chì sò onorati possinu guardà si contr'à l'arroganza è u cumpurtamentu impetuosu è fà successi più grandi.

AMA

I rapprisentanti di eccellenti impiegati è squadre eccellenti anu fattu i discorsi di premiazione in u locu. À a fine di a riunione, u vicepresidente esecutivu Wang hà cunclusu chì i successi sò storia, ma u futuru hè pienu di sfide. Mentre guardemu avanti à u 2023, duvemu cuntinuà à innovà, à sforzà ci di più è à fà più progressi versu i nostri obiettivi di energia verde.

AMA2

Data di publicazione: 8 di ferraghju 2023