Nutizie

nutizie

Pompa di Calore Monoblocco R290: Maestria di l'Installazione, Smontaggio è Riparazione - Guida Passu à Passu

In u mondu di u HVAC (Riscaldamentu, Ventilazione è Climatizazione), pochi travagli sò cusì cruciali cum'è l'installazione, u smontaggio è a riparazione adatti di e pompe di calore. Sì sì un tecnicu espertu o un appassionatu di u bricolage, avè una cunniscenza cumpleta di sti prucessi pò risparmià tempu, soldi è assai mal di testa. Questa guida passu à passu vi guiderà à traversu l'essenziali per ammaestrà l'installazione, u smontaggio è a riparazione di e pompe di calore, cù un focus nantu à a Pompa di Calore Monoblocco R290.

pompa di calore Hien
Prucessu d'installazione di a pompa di calore

ordine

cuntenutu

operazione specifica

1

Verificate l'ambiente d'installazione

A zona d'installazione deve risponde à i requisiti specificati in u manuale: L'unità ùn deve esse installata in un spaziu riservatu chjusu in l'edifiziu; ùn ci deve esse micca tubazioni d'acqua, elettricità o gas preinterrate in u locu di penetrazione di u muru.

2

Ispezione di disimballaggio

U pruduttu deve esse disimballatu è ispezionatu in una zona ben ventilata; un rilevatore di cuncentrazione deve esse preparatu prima di disimballà l'unità esterna; verificate se ci sò segni di collisione è se l'aspettu hè nurmale.

3

Verifica di a messa à terra

U sistema di alimentazione di l'utente deve avè un filu di terra; u filu di terra di l'unità deve esse cunnessu saldamente à l'involucru metallicu; dopu l'installazione, verificate cù un multimetru o un tester di tensione per assicurà una messa à terra curretta. Una linea di alimentazione dedicata deve esse stallata è deve esse cunnessa saldamente direttamente à a presa di corrente di l'unità.

4

Fundazione di l'installazione

Una fundazione indurita cù cuscinetti d'isolamentu di vibrazioni deve esse stabilita cum'è estremità portante.

5

Installazione di l'unità

A distanza da u muru ùn deve esse inferiore à quella specificata in u manuale; ùn ci deve esse nisun ostaculu intornu.

6

Verificazione di a pressione

Verificate s'è a pressione di mandata è a pressione d'aspirazione di u compressore currispondenu à i requisiti; s'ellu hè cusì, ùn ci hè micca prublema; altrimenti, hè necessariu un cuntrollu di perdite.

7

Rilevazione di perdite di sistema

A rilevazione di perdite deve esse effettuata à l'interfacce è à i cumpunenti di l'unità, aduprendu sia u metudu simplice di e bolle di sapone sia un rilevatore di perdite dedicatu.

8

Prova di esecuzione

Dopu l'installazione, una prova di funziunamentu deve esse realizata per osservà u funziunamentu generale è registrà i dati operativi per valutà a stabilità di l'unità.

 

pompa di calore hien 3
1

Mantenimentu in situ

Ispezione di pre-manutenzione A. I.

  1. Verificazione di l'ambiente di u situ di travagliu

a) Nisuna perdita di refrigerante hè permessa in a stanza prima di a manutenzione.

b) A ventilazione cuntinua deve esse mantenuta durante u prucessu di riparazione.

c) E fiamme libere o e fonti di calore à alta temperatura chì superanu i 370 °C (chì ponu accende e fiamme) sò pruibite in a zona di manutenzione.

d) Durante a manutenzione: Tuttu u persunale deve spegne i telefoni cellulari. I dispositivi elettronichi chì irradianu devenu esse disattivati.

Hè fortemente cunsigliatu l'operazione di una sola persona, di una sola unità, di una sola zona.

e) Un estintore à polvere secca o à CO2 (in cundizione di funziunamentu) deve esse dispunibule in a zona di manutenzione.

  1. Ispezione di l'attrezzatura di mantenimentu

a) Verificate chì l'attrezzatura di mantenimentu sia adatta per u refrigerante di u sistema di pompa di calore. Aduprate solu l'attrezzatura prufessiunale raccomandata da u fabricatore di a pompa di calore.

b) Verificate s'ellu hè statu calibratu l'equipaggiu di rilevazione di perdite di refrigerante. L'impostazione di a cuncentrazione di l'allarme ùn deve micca superà u 25% di u LFL (Limite Inferiore di Infiammabilità). L'equipaggiu deve rimanere operativu durante tuttu u prucessu di manutenzione.

  1. Ispezione di a pompa di calore R290

a) Verificate chì a pompa di calore sia currettamente messa à terra. Assicuratevi una bona continuità di terra è una messa à terra affidabile prima di a manutenzione.

b) Verificate chì l'alimentazione elettrica di a pompa di calore sia scollegata. Prima di a manutenzione, scollegate l'alimentazione elettrica è scaricate tutti i condensatori elettrolitici in l'unità. Se l'energia elettrica hè assolutamente necessaria durante a manutenzione, u monitoraghju continuu di e perdite di refrigerante deve esse implementatu in i lochi à altu risicu per prevene periculi potenziali.

c) Ispettate u statu di tutte l'etichette è di i marchi. Rimpiazzate qualsiasi etichetta d'avvertimentu dannighjata, usurata o illegibile.

B. Rilevazione di perdite prima di a manutenzione in situ

  1. Mentre a pompa di calore hè in funzione, aduprate u rilevatore di perdite o u rilevatore di cuncentrazione (pompa - tipu d'aspirazione) raccomandatu da u fabricatore di a pompa di calore (assicuratevi chì a sensibilità risponde à i requisiti è sia stata calibrata, cù un tassu di perdita di u rilevatore di perdite di 1 g/annu è una cuncentrazione d'allarme di u rilevatore di cuncentrazione chì ùn supera micca u 25% di u LEL) per verificà a presenza di perdite in u climatizzatore. Attenzione: U fluidu di rilevazione di perdite hè adattatu per a maiò parte di i refrigeranti, ma ùn aduprate micca solventi chì cuntenenu cloru per impedisce a corrosione di i tubi di rame causata da a reazione trà u cloru è u refrigerante.
  2. Sè si suspetta una perdita, caccià tutte e fonti visibili di focu da u situ o spegne u focu. Assicuratevi ancu chì a zona sia ben ventilata.
  3. Difetti chì necessitanu a saldatura di i tubi interni di refrigerante.
  4. Difetti chì necessitanu u smontaggio di u sistema di refrigerazione per a riparazione.

C. Situazioni induve e riparazioni devenu esse effettuate in un centru di assistenza

  1. Difetti chì necessitanu a saldatura di i tubi interni di refrigerante.
  2. Difetti chì necessitanu u smontaggio di u sistema di refrigerazione per a riparazione.

D. Passi di mantenimentu

  1. Preparate l'arnesi necessarii.
  2. Svuotate u refrigerante.
  3. Verificate a cuncentrazione di R290 è evacuate u sistema.
  4. Eliminate i pezzi vechji difettosi.
  5. Pulite u sistema di circuitu di refrigerante.
  6. Verificate a cuncentrazione di R290 è rimpiazzate i novi pezzi.
  7. Evacuate è caricate cù u refrigerante R290.

E. Principii di sicurezza durante a manutenzione in situ

  1. Quandu si mantene u pruduttu, u situ deve avè una ventilazione sufficiente. Hè pruibitu di chjude tutte e porte è e finestre.
  2. L'usu di fiamme libere hè strettamente pruibitu durante l'operazioni di manutenzione, cumprese a saldatura è u fumu. L'usu di telefoni cellulari hè ancu pruibitu. L'utilizatori devenu esse infurmati di ùn aduprà fiamme libere per cucinà, ecc.
  3. Durante a manutenzione in e stagioni secche, quandu l'umidità relativa hè inferiore à 40%, devenu esse prese misure antistatiche. Queste includenu l'usu di vestiti di cuttone puru, l'usu di dispositivi antistatici è l'usu di guanti di cuttone puru à e duie mani.
  4. Sè una perdita di refrigerante inflammabile hè rilevata durante a manutenzione, devenu esse prese misure immediate di ventilazione furzata, è a fonte di a perdita deve esse sigillata.
  5. Sè u dannu à u pruduttu richiede l'apertura di u sistema di refrigerazione per a manutenzione, deve esse trasportatu torna à l'attellu di riparazione per a so manipulazione. A saldatura di tubi di refrigerante è operazioni simili sò strettamente pruibite in u locu di l'utente.
  6. Sè ci vole pezzi supplementari durante a manutenzione è una seconda visita hè necessaria, a pompa di calore deve esse restaurata à u so statu originale.
  7. Tuttu u prucessu di mantenimentu deve assicurà chì u sistema di refrigerazione sia messu à terra in modu sicuru.
  8. Quandu si furnisce un serviziu in situ cù una buttiglia di refrigerante, a quantità di refrigerante riempita in a buttiglia ùn deve micca superà u valore specificatu. Quandu a buttiglia hè almacenata in un veiculu o piazzata in u situ d'installazione o di manutenzione, deve esse posizionata verticalmente in modu sicuru, luntanu da fonti di calore, fonti di focu, fonti di radiazioni è apparecchiature elettriche.

Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2025