Da u 5 à u 10 di nuvembre, a quinta China International Import Expo s'hè tenuta à u Centru Naziunale di Cunvenzioni è Esposizioni (Shanghai). Mentre l'Expo hè sempre in corsu, Hien hà firmatu una cullaburazione strategica cù Wilo Group, un capu di mercatu mundiale in a custruzzione civile da a Germania, u 6 di nuvembre.

Huang Haiyan, direttore generale aghjuntu di Hien, è Chen Huajun, direttore generale aghjuntu di Wilo (Cina) anu firmatu u cuntrattu in situ cum'è rapprisentanti di e duie parti. Chen Jinghui, direttore aghjuntu di l'Uffiziu Municipale di Cummerciu di Yueqing, vicepresidente di u gruppu Wilo (Cina è Sud-Est Asiaticu), è Tu Limin, direttore generale di Wilo Cina anu assistitu à a ceremonia di firma.
Cum'è unu di i "50 capi mundiali di u sviluppu sustenibile è di u clima" identificati da e Nazioni Unite, Wilo hè sempre stata impegnata à riduce u cunsumu energeticu di i prudutti è à fà fronte à a scarsità d'energia è à u cambiamentu climaticu. Cum'è l'impresa principale di pompe di calore à fonte d'aria, i prudutti di Hien sò capaci di ottene 4 parti d'energia termica immettendu 1 parte d'energia elettrica è assorbendu 3 parti d'energia termica da l'aria, chì anu ancu a qualità di risparmiu energeticu è efficienza.


Hè capitu chì e pompe d'acqua Wilo ponu migliurà a stabilità di tuttu u sistema di pompa di calore à fonte d'aria Hien, è risparmià energia. Hien abbinerà i prudutti Wilo secondu i so propri requisiti di unità è di sistema. A cuuperazione hè una alleanza cusì forte. Aspittemu cun impazienza chì e duie parti si movenu versu una strada più efficiente è energeticamente efficiente.


Data di publicazione: 14 dicembre 2022