Co-urganizata da l'Associazione Cinese di Refrigerazione, l'Istitutu Internaziunale di Refrigerazione è l'Associazione di Scienza è Tecnulugia di Jiangsu, a Cunferenza di l'Industria di e Pompe di Calore "CHPC · China Heat Pump" 2023 hè stata tenuta cù successu in Wuxi da u 10 à u 12 di settembre.
Hien hè statu numinatu membru di a prima cunferenza di i membri di l'Associazione Cinese di Refrigerazione "CHPC · China Heat Pump", dendu cunsiglii è suggerimenti per u sviluppu di l'industria di e pompe di calore in Cina. Inseme cù esperti di l'industria di tuttu u paese, rapprisentanti di imprese di pompe di calore ben cunnisciute è fornitori di servizii, anu scambiatu è discuttu a situazione attuale è e prospettive di crescita futura di l'industria di e pompe di calore in u quadru di a pulitica naziunale "Dual Carbon".
U sviluppu di l'industria di e pompe di calore ùn hè micca solu una opportunità cummerciale, ma ancu una rispunsabilità storica. À u salone tematicu "A strada versu u sviluppu di e pompe di calore sottu a pulitica naziunale di u doppiu carbone", Huang Haiyan, direttore generale aghjuntu di Zhejiang AMA & Hien Technology Co., Ltd., è cinque imprese, cumprese Bitzer Refrigeration Technology (China) Co., Ltd., anu discuttu chì, se tutta l'industria deve diventà più grande è più forte, i prublemi chì l'imprese devenu risolve di più sò l'innuvazione tecnologica è l'autodisciplina industriale.
Data di publicazione: 18 settembre 2023