Nutizie

nutizie

Hien presenta a tecnulugia di pompe di calore d'avanguardia à u 2024 MCE

Hien, un innovatore di punta in u campu di a tecnulugia di e pompe di calore, hà participatu pocu fà à a mostra biennale MCE tenuta in Milanu. L'eventu, chì s'hè cunclusu cù successu u 15 di marzu, hà furnitu una piattaforma per i prufessiunali di l'industria per esplorà l'ultimi avanzamenti in e soluzioni di riscaldamentu è raffreddamentu.

Hien à MCE

Situatu à u padiglione 3, stand M50, Hien hà presentatu una gamma di pompe di calore aria-acqua d'avanguardia, cumprese a pompa di calore monoblocco inverter DC R290, a pompa di calore monoblocco inverter DC è a nova pompa di calore cummerciale R32. Quessi prudutti innovativi sò cuncipiti per furnisce suluzioni di riscaldamentu efficienti è sustenibili per applicazioni residenziali è cummerciali.

Hien à MCE2

A risposta à u stand di Hien hè stata travolgente, cù i prufessiunali di l'industria chì anu espressu entusiasmu è interessu per e so Soluzioni di Sistemi di Accumulazione di Energia. A Pompa di Calore Aria-Acqua di Hien hà suscitatu una attenzione particulare per a so tecnulugia avanzata è u so design ecologicu, stabilendu un novu standard per e soluzioni di riscaldamentu à risparmiu energeticu.

Hien à MCE3

Mentre l'industria cuntinueghja à evoluzione, Hien ferma impegnata à spinghje i limiti di a tecnulugia di e pompe di calore è à furnisce suluzioni innovative chì rispondenu à i bisogni cambianti di i clienti. Cù un focus nantu à a sustenibilità è l'efficienza, Hien apre a strada à un futuru più verde in l'industria di u riscaldamentu è di u raffreddamentu.

Hien à MCE4

In generale, a participazione di Hien à a mostra MCE 2024 hè stata un successu strepitosu, chì hà dimustratu a so dedizione à l'eccellenza è l'innuvazione in u campu di a tecnulugia di e pompe di calore. Mentre cuntinueghjanu à fà avanzà l'industria, Hien hè pronta à apre a strada per creà un futuru più sustenibile è efficiente in termini di energia.

Hien à MCE5Hien-à-MCE2Hien-à-MCE5Hien-à-MCE-7


Data di publicazione: 29 di marzu di u 2024