Si dice chì u tempu hè u megliu testimone. U tempu hè cum'è un crivellu, chì porta via quelli chì ùn ponu suppurtà e prove, trasmettendu u passa-parola è opere squisite.
Oghje, femu un'ochjata à un casu di riscaldamentu cintrali in a prima fase di a trasfurmazione di u carbone in elettricità. Fighjate a bona qualità di Hien di pudè suppurtà u battesimu di u fretu è di u calore severi è di resiste à u tempu.
Si capisce chì l'edificii in questu casu sò stati custruiti intornu à l'anni 1990 è sò edifici chì ùn risparmianu micca energia. I vechji radiatori in ghisa sò stati aduprati à a parte di u riscaldamentu. Ci sò sia residenti di bungalow (cù una superficia di riscaldamentu di 1200 metri quadrati), sia dui edifici residenziali di 5 piani (cù una superficia di riscaldamentu di 6000 metri quadrati), è un edifiziu di uffici di u cumitatu di u paese di 2 piani (cù una superficia di riscaldamentu di 800 metri quadrati).
Tenendu contu di e cundizioni di custruzzione è di e cundizioni climatiche di a zona, a squadra tecnica di Hien hà equipatu 8 unità DKFXRS-60II à temperatura ultra bassa cù una capacità di riscaldamentu di 40w/㎡ à -7 ℃, rispondendu à una dumanda tutale di riscaldamentu di 8000 ㎡.
Dapoi l'installazione u 15 di nuvembre di u 2015, u sistema di riscaldamentu di questu casu hà passatu per 8 stagioni di riscaldamentu, è u sistema hà funzionatu stabilmente è in modu efficiente, assicurendu chì a temperatura interna sia di 24 ℃ senza alcun prublema di qualità, è hè statu assai ricunnisciutu da i nostri utilizatori finali.
Data di publicazione: 02 di ghjugnu 2023