Prospettive di u Mercatu Europeu di e Pompe di Calore à Fonte d'Aria per u 2025
-
Fattori Pulitichi è Domanda di u Mercatu
-
Obiettivi di Neutralità di CarboniuL'UE hà per scopu di riduce l'emissioni di 55% da quì à u 2030. E pompe di calore, cum'è tecnulugia fundamentale per rimpiazzà u riscaldamentu à combustibili fossili, continueranu à riceve un sustegnu puliticu crescente.
-
Pianu REPowerEUL'obiettivu hè di mette in opera 50 milioni di pompe di calore da u 2030 (attualmente circa 20 milioni). U mercatu duveria sperimentà una crescita accelerata da u 2025.
-
Pulitiche di sussidiuPaesi cum'è a Germania, a Francia è l'Italia offrenu sussidi per l'installazioni di pompe di calore (per esempiu, finu à u 40% in Germania), ciò chì stimula a dumanda di l'utilizatori finali.
-
- Previsione di a dimensione di u mercatu
- U mercatu europeu di e pompe di calore hè statu valutatu à circa 12 miliardi d'euri in u 2022 è si prevede chì supererà i 20 miliardi d'euri in u 2025, cù un tassu di crescita cumpostu annuale di più di u 15% (stimulatu da a crisa energetica è l'incentivi pulitichi).
- Differenze RegiunaleL'Europa di u Nordu (per esempiu, Svezia, Norvegia) hà digià un altu tassu di penetrazione, mentre chì l'Europa di u Sud (Italia, Spagna) è l'Europa di l'Est (Pulonia) emergenu cum'è novi zone di crescita.
-
-
Tendenze Tecniche
-
Alta efficienza è adattabilità à bassa temperaturaCi hè una forte dumanda di pompe di calore capaci di funziunà sottu à -25 °C in u mercatu di l'Europa di u Nordu.
-
Sistemi Intelligenti è IntegratiIntegrazione cù l'energia solare è i sistemi di almacenamiento di energia, è ancu supportu per i cuntrolli di casa intelligente (per esempiu, ottimizazione di u cunsumu energeticu per mezu di app o algoritmi AI).
-
Data di publicazione: 06-02-2025